loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 786 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

ساعت مخصوص شنا

ساعت مخصوص شنا

ساعت ضد آب اورجینال مخصوص شنا
 

upload/uc_760.jpg

برای اولین با در ایران

سبک ترین ساعت دنیا

شنا گران از  دست ندهند

این ساعت طوری طراحی شده که شما آن را به عنوان دست بند اسپورت هم می توانید استفاده کنید

این ساعت یا دست بند به علت وزن کم خود  و کاربردی که دارد پرفروشترین ساعت  ماه اخیر اروپا و آمریکا شناخته شده است

قیمت : 85,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام فریاد احساس بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ فریاد احساس از مسعود سعیدی - متن و تکست آهنگ فریاد احساس از مسعود سعیدی

آهنگ جدید و بسیار زیبا و عاشقانه ای از مسعود سعیدی به نام " فریاد احساس " بهمراه متن (شعر) این آهنگ برای بازدید کنندگان گرامی فراهم نموده ایم. در ادامه شما میتوانید به صورت آنلاین این آهنگ را گوش داده و آن را با دو کیفیت دانلود نمایید.

نام آهنگ : فریاد احساس // خواننده : مسعود سعیدی

ترانه : سامان محمدی // آهنگ : مسعود سعیدی // میکس : مسعود جهانی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " فریاد احساس "


متن (شعر) آهنگ " فریاد احساس"

یکی اومد تو دنیات و من از دنیای تو رفتم
تا اینجاشم زیادی با تو و عشقت جلو رفتم
دیگه واسم مهم نیست که نمیفهمی نگاهامو
مهم اینه که میدونم گرفته یه نفر جامو
بازم فریاد احساسم از این محدوده دورت کرد
بهت گفتم دوست دارم همین یک جمله کورت کرد
چراغ خونه خاموشه جهانم سرد و بی رنگه
اونی که عاشقش بودم داره با من میجنگه
چراغ خونه خاموشه جهانم سرد و بی رنگه
اونی که عاشقش بودم داره با من میجنگه
♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir
برو خسته شدم دیگه از این حرفای تکراری
از این خوابی که اسمش رو هنوز عشق میگذاری
شاید با رفتنت بازم یه راهی پیش روم وا شه
شاید یه جای این دنیا یکی منتظرم باشه
میدونم سهم از عشقت شبای سرد و دلگیره
ولی یه روز میای پیشم که واسه عاشقی دیره
که واسه عاشقی دیره
چراغ خونه خاموشه جهانم سرد و بی رنگه
اونی که عاشقش بودم داره با من میجنگه
چراغ خونه خاموشه جهانم سرد و بی رنگه
اونی که عاشقش بودم داره با من میجنگه
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
A romantic song Ft Masoud Saeedi called "Cry feeling" with text (lyrics) for the song Dear visitors have provided. The more you listen the song online and download it with high quality. Song Name: Cry feeling / / Singer: Masood Saeedi Song: Saman Mohammadi / / Song: Masoud Saeedi / / Mix: Masood Jahani

هدفون بیتس مدل SOLO HD

هدفون حرفه اي بيتس Beats


مــــدل پـــرطرفــدار Solo HD

آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

آيا كيفيت را در كنــار طــــراحــــي زيــبـــا مي خواهيــــد؟!

آيــا بـــه دنبــــال تــجربـــه صـــدايـــي پـــرقـــدرت هســتــيـــد؟!

مـــا هـــــدفــــون بــــرگــــزيـــده افــــراد مــشـــهـــور را پيشـــنهاد مي كنيم...


/upload/uc_1563.jpg

انـــدازه اي كوچـــك، صدايـــي پرقـــدرت

طراحي شده براي انتقال صدايي با كيفيت شگفت آور

با عملكردي فوق العاده براي iPhone، iPod ، iPad و سایر دستگاه های شما

كيفيت فوق العاده هدفون بيتس beats by dr. dre شما را شگفت زده خواهد كرد

قیمت : 290,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,324
  • بازدید ماه : 2,324
  • بازدید سال : 232,187
  • بازدید کلی : 19,886,743
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات