loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1071 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام حیف بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت،پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ حیف از ناصر زینعلی - متن و تکست آهنگ حیف از ناصر زینعلی 

یک آهنگ جدید و زیبا از ناصر زینعلی به نام " حیف " بهمراه متن (شعر) آن برای شما فراهم شده است. بازدید کنندگان گرامی میتوانند این آهنگ زیبا را با بالاترین کیفیت دریافت نموده و به صورت آنلاین به آن گوش دهند . کد پخش این آهنگ زیبا و عاشقانه نیز برای وبمسترها و دارندگان وبلاگ آماده شده است. (تنها کاربران عضو میتوانند به بخش کد ها دسترسی داشته باشند)

نام آهنگ : حیف // خواننده : ناصر زینعلی

ترانه : پوریا متابعان // آهنگ : ناصر زینعلی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " حیف "


متن (شعر) آهنگ " حیف "

اینجوری تموم شد
روزای ِ خوب ِ من و تو خاطره شد
من ...
از همون روزی که رفتی
ابری مونده آسمونم هی میخوام یادت نباشم
نمیتونم
میدونی ...
تو همین چند روزه من چقدر شکستم؟!
چشام و رو همه 
آدما بستم
چشام و رو همه 
آدما بستم
میدونی ...
به خودم نمیرسم این روزا اصلا
همه طعنه میزنن
چشم ِ تو روشن
همه طعنه میزنن
...
♫♫♫♫♫♫  
www.dlking.ir
خودم و نمیشناسم اسمم و یادم نمیاد
فقط اینو میدونم
دلم فقط.تورو میخواد
همه آدما میگن ..
بعد ِ تو عوض شدم
خیلیا دورم ــَن اما
خیلی تنهام با خودم
میدونی ...
تو همین چند روزه من چقدر شکستم؟!
چشام و رو همه 
آدما بستم
چشام و رو همه 
آدما بستم
میدونی ...
به خودم نمیرسم این روزا اصلا
همه طعنه میزنن
چشم ِ تو روشن
همه طعنه میزنن
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
A new song from Nasser Zeinali called "Alack" with text (lyrics), which is provided to you. There s also a beautiful song with high quality online and listen to it. This elegant and romantic music player code for webmaster and blog owners ready. (Only registered users can have access to the code) Song Name: Alack / / Artist: N. Zeinali Song: Porya Motabean / / Song: Nasser Zeinali
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,929
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,929
  • بازدید ماه : 21,368
  • بازدید سال : 186,408
  • بازدید کلی : 19,840,964
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات