loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 562 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید احسان انوری به نام برو بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ برو از احسان انوری - متن و تکست آهنگ برو از احسان انوری - آهنگ برو از احسان انوری 

یک آهنگ جدید از احسان انوری به نام " برو " بهمراه متن (شعر ) آهنگ  برای این پست فراهم شده است. بازدید کنندگان محترم میتوانند علاوه بر گوش دادن آنلاین به این آهنگ آن را با دو کیفیت  و از چند سرور دریافت کنند.

نام آهنگ : برو // خواننده : احسان انوری 

ترانه ، آهنگ ، تنظیم و میکس : احسان انوری 

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " برو "


متن (شعر) آهنگ " برو "

اره من به یادتم هنوز میدونی سزای من نبود
تو با من چه جوری بد شدی  چه جوری ازم تو رد شدی
زندگی میره به سمت یه سقوط  برو کنارم نمون
برو به رویاهات برس دیگه به یادم نمون
من میرم به یه دیار خیلی دور 
میبرمش دل و به زور
اگه شکستی این دلم تو که رسیدی به اون
♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir
تو خوشی منم همین و میخوام
برو با اون غریبه ها ولی صدای پات نیاد دیگه میون لحظه هام
همه جا میشه به رنگ ناله هام
گمم تو این ترانه هام
بیا ببین دلم خوشه حالا به مشتی خاطرات
اره من به یادتم هنوز میدونی سزای من نبود
تو با من چه جوری بد شدی  چه جوری ازم تو رد شدی
زندگی میره به سمت یه سقوط  برو کنارم نمون
برو به رویاهات برس دیگه به یادم نمون
من میرم به یه دیار خیلی دور 
میبرمش دل و به زور
اگه شکستی این دلم تو که رسیدی به اون
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
A new song from Ehsan Anvari called "Go" with text (lyrics) song for this post is provided. Dear Visitors can also listen online to the song to get it with both the quality and the number of servers. Song Name: Go / / Singer: Ehsan Anvari Lyrics, music, arrangement and mixing: E. Anvari
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,136
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,324
  • بازدید ماه : 18,794
  • بازدید سال : 183,834
  • بازدید کلی : 19,838,390
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات