loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 392 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

تیشرت لاغری مردانه

آیا از فرم بد لباس در بدنتان در عذاب هستید ؟

upload/uc_886.jpg


آیا شما شکم دارید و می خواهید که دیده نشود ؟

نمی توانید کت شلوار و لباس های مجلسی بپوشید ؟

آیا نمی تواند لباس های شیک و به روز بپوشید ؟

همه مشکلات شما با تی شرت لاغری حل می شود

یک راه حل آسان و سریع فقط در عرض چند ثانیه

با الیاف ضد گرما و تعریق جهت استفاده آسان در تابستان

 


 جدول سايز بندي تيشرت:

(لطفا سايز مورد نظر را هنگام سفارش در هنگام ثبت سفارش ذکر نماييد)

upload/uc_887.jpg

 

قیمت : 350,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


ژل جادویی تمیز کننده

ژل جادویی تمیز کننده

آیا از پاک کردن سطوح ناصاف که دارای

فرورفتگی های بسیار میباشــند خســته شـــده اید؟


upload/uc_941.jpg

ژل جادویی با قدرت جذب گرد و خاک

و با قابلیـــت شـــکل گیـــری بـــا اجــــسام

مناســب برای پاک کردن دستــگاه های الکتـــرونیکی

پاک کردن انواع جـــرم گـــرد وغبـــار و انـــواع آلودگـــــی

مناسب برای درزها و شیارهایی که به سختی پاک می شوند

قیمت : 85,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام دوست دارم همراه با متن (شعر)

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ دوست دارم از مهدی مقدم و کیارش حسن زاده - متن آهنگ دوست دارم از مهدی مقدم

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام " دوست دارم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود کنید.

نام آهنگ : دوست دارم // خواننده : مهدی مقدم و کیارش حسن زاده

ترانه و آهنگ : پوریا شهبازی // تنظیم : بهزاد گرجی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " دوست دارم "


متن (شعر) آهنگ " دوست دارم "

دوست دارم به خدا چرا باور نداری
همش بهونه واسه ، نبودنت میاری
میگی میخوای که بری آره تنهام بذاری
واسه بودن با من دیگه طاقت نداری
دوست دارم به خدا چه راهی جز تو دارم
پر از هوای توام آره پر از بهارم
دوست دارم بخدا نمیشه بی تو بودن
خودم برات میمیرم چه کسی بهتر از من
www.dlking.ir
بگو کی عاشقت میشه مثل من
دستاتو کی میگیره جز دست من
کی دیگه آرزوم میشه مثل تو
بگو به مــــــــــــن
کی میشی وابسته تو


آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مورد این آهنگ...؟


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

دوربین مینی دی وی مدل 52S

 دوربـــیِـــن میــنــی دی وی مـــــدل 52S

جدید ترین دوربین مینی با قابلیت های منحصر به فرد

 

قابلیت عکس برداری , فیلم برداری در سرعت های بالا, امکان استقاده به عنوان وب کم, قابلیت ضبط صدا, قابلیت استفاده به عنوان فلش مموری, قابلیت شروع فیلم برداری با سنسور حساس به صدا, دارای قابلیت نگه داری شارژ بالا و کیف محافظ , قاب سیلیکونی , گیره مخصوص اتصال به لباس , و یک عدد باطری اضافه و سی دی نصب برنامه ...  از مزایای بیشمار این دوربین کوچک اما کارا میباشد.

قیمت : 3,540,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,201
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,842
  • بازدید ماه : 3,842
  • بازدید سال : 233,705
  • بازدید کلی : 19,888,261
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات