loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1034 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
نرم افزار جامع ویژه دختران
نرم افزار جامع ویژه دختران
هـــدیه ای مــناسب به دخـــتر دلــبندتان مجموعه آموزشی مسائل دینی مخصوص دختران این نرم افزار حاوی مطالب مهمی پیرامون دختران در موضوعات زیر می باشد: بلوغ:
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 7,000 تومان

آهنگ جدید سعید شهروز به نام به هم نمیرسیم همراه با متن ، تکست (شعر)

با بالاترین کیفیت

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ به هم نمیرسیم از سعید شهروز - متن و تکست آهنگ به هم نمیرسیم از سعید شهروز - متن و دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام بهم نمیرسیم - پادشاه دانلود - کد آهنگ به هم نمی رسیم برای وبلاگ ها - 


آهنگ جدید و زیبای سعید شهروز به نام " به هم نمیرسیم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. شما میتوانید علاوه بر دریافت این عاشقانه زیبا با بالاترین کیفیت ، به صورت آنلاین به آهنگ گوش داده و لینک کد پخش آن را برای وبلاگ خود دریافت کنید.

نام آهنگ : به هم نمیرسیم // خواننده : سعید شهروز

متن ، تکست (شعر) آهنگ " به هم نمیرسیم "


به قد موهاي سرت توي دلم درد و غمه

توي دلم درد و غمه

توي دلم درد و غمه

هرچي بگم که زندگي با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

حقيقت تلخ منه ذره به ذره سوختم

رفتنه بي رسيدنه تموم زندگي من

اميد چي بهت بدم وقتي به هم نميرسيم

چقد ازت مهلت بخوام زياد کم نميرسيم


دنيا رو واسه تو ميخوام بي تو برام يه زندونه

خودمو مي کشم کنار فرصتي واست بمونه

يه روز بي تو بودنم يه عمر منو پير ميکنه

اينجور نگاه نکن بهم دلمو زنجير ميکنه

گريه نکن تقدير ما تن به شکست دادنه

کاشکي بدوني قلب من داره چطور ميزنه

گريه نکن تقدير ما تن به شکست دادنه

کاشکي بدوني قلب من داره چطور ميزنه

چه درديه تو سينه يه کوه تو هر نفسه

اشکاتو طاقت ندارم نه ديگه واسه من بسه

تو جايي که دل ندارن عشق از گناه بدتره

حتي خيالم دلمو تا شهر تو نمي بره


به قد موهاي سرت توي دلم درد و غمه

توي دلم درد و غمه

توي دلم درد و غمه

هرچي بگم که زندگي با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

اميد چي بهت بدم وقتي به هم نميرسيم

چقد ازت مهلت بخوام زياد کم نميرسيم


پخش آنلاین آهنگ " به هم نمیرسیم "




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


نظرشما در مورد این آهنگ ؟ انتقاد ، پیشنهاد ... بفرمایید..


                                نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

Ft Saeed Shahrooz name "to reach" with the text (lyrics) This song is romantic and beautiful and get more visible

Song: time to reach / / Artist: Saeed Shahrooz

Music: Mohammad Reza Habibi

نرم افزار ازدواج
نرم افزار ازدواج
ازدواج .......................................................................................................................... قبل از ازدواج انتخاب ، خانواده ، خواستگاری ، رابطه ها ، رویا و واقعیت ، زمان و سن مناسبت ، عشق ، فلسفه ، معیار ها ، ملاک اسلام برای انتخاب بعد از ازدواج
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 7,000 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 20,495
  • بازدید سال : 185,535
  • بازدید کلی : 19,840,091
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات