loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 658 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
معجزه حفظ قرآن کریم
معجزه حفظ قرآن کریم
معجزه حفظ قرآن کریم  جامع ترین نرم افزار حفظ و مرور قرآن کریم آموزش کامل حفظ قرآن و تقویت حافظه تصویری آزمون های تستی و طبقه بندی شده قرآنی
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 12,000 تومان

پخش فایل های صوتی و تصویری با Zoom Player Home MAX  8.6.1 Final

راهنمای جستجو : پخش فایلهای صوتی و تصویری - پخش همه فایلهای صوتی و تصویری - دانلود نرم افزار Zoom Player Home MAX  8.6.1 Final - نرم افزار قدرتمند پخش صوتی و تصویری با Zoom Player Home MAX  8.6.1 Final - پادشاه دانلود - دانلود نرم افزارهای مولتی مدیا

اگر برای شما پیش آمده باشد که در هنگام باز کردن یک فایل صوتی یا تصویری با جمله " قادر به باز کردن و شناسایی این فایل " از طرف پلیر خود روبرو شده باشید. و اعصابتان بهم ریخته باشد. نرم افزار Zoom Player Home MAX  8.6.1 Final را امتحان کنید.   Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final یک پلیر قدرتمند و زیبا و سبک که همه فایلهای صوتی و تصویری و حتی عکس های شما را به شکل زیبا پخش خواهد نمود . هر آنچه شما از یک پلیر صوتی و ویدیویی انتظار دارید را در این نرم افزار سبک و زیبا خوهید یافت. حتی تبدیل سیستم شما به یک سینمای خانگی ..

برخی قابلیت های نرم افزار  Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final


1-تبدیل سیستم شما به یک سینمای خانگی

برنامه یzoomplayer : در حالت full screen سیستم شما را به یک شبیه ساز سینما تبدیل می کند تا شما بیشترین لذت را از آن ببرید. این برنامه با داشتن کلیدهای میانبر به شما کمک می کند که در حالت فوق بتوانید فیلم را کنترل نمایید.

فیلم را به عقب برگردانید یا به جلو ببرید. صدارا کم یا زیاد کنید. فیلم را متوقف یا اجرا کنید

۲-Forward Thinking

هسته ی مرکزی برنامه ی zoom player با سرچ کردن و اسکن کردن دستگاه شما ،شما را قادر می سازد تا از به روز بودن آن اطمینان کافی را داشته باشید.این برنامه به صورت خودکار به شما لیستی ازآپدیت ها و patch ها را ارایه می کند که برای به روز بودن دستگاه شما الزامیست. با این این برنامه شما بدون داشتن دقدقه ی خاطر و هیچ خطری از بروز بودن آن اطمینان خواهید داشت. که شما قادر به تنظیم دستی این قسمت از برنامه خواهید بود.

۳-ابزاری برای همه ی احتیاجات

zoomplayer تمام انتظارات از یک دی وی دی و media control برای شما برآورده می کند.این برنامه فیلمها را با هر ترکیب رنگی، نوع، و با هر سرعتی اجرا می کند. با این برنامه شما می توانید یک کتابخانه ی شخصی از فیلم ها و موسیقی ها برای خود ایجاد و مدیریت کنید. همچنین علامتگذاری و قسمت بندی، برش و ویرایش فیلمها را با ابزار cut editor برای شما فراهم می کند. شما در zoomplayer قادر خواهید بود تا این برنامه را براساس خواست و میل خود اداره کنید.

۴-برنامه ای بر اساس خواست شما

قابلیت انعطاف پذیری این برنامه به شما اجازه میدهد تا محیط این برنامه را بر اساس علاقه خود تنظیم کنید.از آن جمله:

تغییر دادن بخش گرافیک، منو، سیستمها ی اجرایی، کنترل پخش، و codec ها و ….

۵-برنامه ی zoom player در سه نوع مختلف در دسترس شما می باشد:

نوع استاندارد : در حد مبتدی یک برنامه پخش کننده، اما با قابلیتهای فراوانتر

نوع حرفه ای: در این ورژن شما با قابلیتهایی بیشتر و بهتر از نوع استاندارد آن روبرو هستید به علاوه ی پخش انواع dvd

نوع حرفه ای در بخش wmv : ورژنی که قادر به پخش فیلم ها و موسیقی های حفاظت شده است.


حجم فایل : 11.1 مگا بایت

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود نرم افزار از لینک 2



پسورد :     www.dlking.ir

نظر ، پیشنهاد ، انتقاد ... بفرمایید...


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

No doubt you've had trouble with the software your player will not be able to play some video or audio files. What do you do in such situations? We suggest that when you are using Zoom Player Home MAX software.If you happened to be in when you open an audio or video message "unable to open files and identify the" face of the player have been. And Asabtan be cluttered. Software Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final try. Player Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final A powerful and beautiful style that's all your audio and video files and photos to be played. Everything you'd expect from a video and audio player software in Khvhyd was pretty light. Even turning your computer into a home theater.



مجموعه پیوند
مجموعه پیوند
مجموعه پيوند – استاد حسين دهنوي اين مجموعه ارزشمند شامل ساعتها فايل تصويري به صورت Divx به همراه فايل صوتي آن قابل پخش در رايانه ، دستگاههاي خانگي پخش Divx  تلفن همراه و خودرو ميباشد كه به بررسي مسائل ازدواج – شناخت زواياي روحي زن و مرد ، بارداري ، شير دهي ، تربيت كودك ، و شناخت زواياي روحي نوجوانان مي پردازد. شرح موضوعات مطرح شده در اين مجموعه به صورت زير است : ازدواج:
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 5,500 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,571
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,759
  • بازدید ماه : 19,229
  • بازدید سال : 184,269
  • بازدید کلی : 19,838,825
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات