loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1009 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام خدا کنه بمیرم همراه با متن ، تکست [شعر)

با دو کیفیت

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ خدا کنه بمیرم از علی عبدالمالکی - دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام خدا کنه بمیرم - متن و تکست آهنگ خدا کنه بمیرم از علی عبدالمالکی - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ خدا کنه بمیرم از علی عبدالمالکی در وبلاگ شما


آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی به نام " خدا کنه بمیرم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. شما میتوانید علاوه بر گوش دادن آنلاین به این آهنگ آنرا با دو کیفیت از چند سرور دریافت کنید.

نام آهنگ : خدا کنه بمیرم // خواننده : علی عبدالمالکی

ترانه ، آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی

متن ، تکست (شعر) آهنگ " خدا کنه بمیرم"


خدا کنه دووم نیارم امشب

تو بغض این شبای گرگ و میشی

خدا کنه بمیرم و نباشم

وقتی عزیز یه غریبه میشی

توی لباس عروس چه شکلی میشی

وقتی  که دست تو و بغل گرفته

چه شکلی میبوسه تو رو عزیزم

وقتی لبات طعم عسل گرفته

با گریه عکست و بغل میکنم

دارم خدا خدا خدا میکنم

خدا کنه بمیرم و نباشم

دارم برای تو دعا میکنم


خدا کنه همیشه خوشبخت بشی

مثل من از زندگی تون سیر نشی

خدا کنه بمیرم و نباشم

الهی که به پای هم پیر بشین

با گریه عکست و بغل میکنم

دارم خدا خدا خدا میکنم

خدا کنه بمیرم و نباشم

دارم برای تو دعا میکنم


پخش آنلاین آهنگ " خدا کنه بمیرم"




آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، انتقاد ، پیشنهاد... بفرمایید..


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


                              نکته مهم : 
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 951
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,151
  • بازدید ماه : 32,536
  • بازدید سال : 197,576
  • بازدید کلی : 19,852,132
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات