loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 849 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ زیبایی از امیر پاشا به نام " تردید " همراه با متن ، تکست (شعر)

با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ تردید از امیر پاشا - متن آهنگ زیبای تردید از امیر پاشا - متن و دانلود آهنگ تردید از امیر پاشا - پادشاه دانلود - دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - کد پخش آهنگ تردید در وبلاگ 


مجموعه اورجینال آموزش زبان English Today - کلیک کنید -


آهنگ جدید و زیبای امیر پاشا به نام " تردید " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا برای شما فراهم  شده است . این عاشقانه زیبا را از دست ندهید.

نام آهنگ : تردید // خواننده : امیر پاشا


متن ، تکست (شعر) آهنگ " تردید " امیر پاشا


کنار من نمون رد شو بزار تنهای تنها شم

نه اینکه از تو دلگیرم نمیخوام با کسی باشم 

دوست دارم

نه اینکه از تو دلگیرم نه اینکه سرد و بی رحمی

یه حسی تو دلم دارم که حالمو نمیفهمی

دوست دارم

نمیدونی چقدر سخته یه عمر تنهایی سر کردن

فقط همراه با سایه ات تمام عمر سفر کردن

نمیدونی چه حسیه از اول اخر و دیدن

ته دل سوختن اما بظاهر باز  خندیدن

دوست دارم تا پای جون  دوست دارم برو نمون

دوست دارم ولی بدون دوست دارم

دوست دارم تا پای جون  دوست دارم برو نمون

دوست دارم ولی بدون دوست دارم


همش می ترسم از حس غریب اخرین دیدار

همش دل بستن و کندن همش دلتنگی و ازار

همیشه وقتی که قلبم به یک لبخند میلرزه

همین حس بازم میگه به دلتنگیش نمیارزه

دوست دارم تا پای جون دوست دارم

عشقم نمون دوست دارم

دوست دارم ولی بدون دوست دارم

دوست دارم تا پای جون دوست دارم برو نمون

دوست دارم ولی بدون دوست دارم


پخش آهنگ " تردید "



دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود از لینک مستقیم 3


لطفا نظر خود در مورد آهنگ را با ما در میان بگذارید. متشکریم


                    نکته مهم : 
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد




کد پخش این آهنگ برای وبلاگ  یا سایت خود را میتوانید از اینجا دریافت کنید


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 814
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,455
  • بازدید ماه : 3,455
  • بازدید سال : 233,318
  • بازدید کلی : 19,887,874
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات