loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1571 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و شاد شایان ولیپور به نام " فقط به من نگاه کن " همراه با متن ، تکست (شعر)

با بالاترین کیفیت

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ جدید و شاد فقط به من نگاه کن شایان ولیپور - متن آهنگ فقط به من نگاه کن شایان ولیپور - متن و دانلود آهنگ جدید و شاد فقط به من نگاه کن شایان ولیپور - پادشاه دانلود


تبلت Wintouch مدل Q73 با قابلیت نصب سیمکارت - کلیک کنید -


دوستداران آهنگ های شاد در این ساعت میتوانند آهنگ زیبا ، جدید و شادی از شایان ولیپور به نام " فقط به من نگاه کن " را همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ در ادامه مشاهده و دریافت نموده و از آن لذت ببرند.

نام آهنگ : فقط به من نگاه کن // خواننده : شایان ولیپور 

ترانه ، آهنگ ، تنظیم و میکس : حمید رشیدی


متن ، تکست(شعر) آهنگ " فقط به من نگاه کن" شایان ولیپور


از عشق نوشتم واسه تو به من نگاه کن

فقط به من نگاه کن فقط به من نگاه کن


از عشق نوشتم واسه تو به من نگاه کن

از عشق نوشتم تو بخون غم و رها کن

از عشق میخونم واسه تو دلت نگیره

از عشق میخونم تا غم و غصه بمیره

فقط به من نگاه کن بیا و برس به دادم

که شب تولد تو دلمو هدیه دادم

فقط به من نگاه کن در قلبت و وا کن

از ته دلت دوباره اسممو بازم صدا کن


بیا لحظه های عمرمون و با هم بمونیم

بیا بگیم بخندیم اخه بابا هنوز جوونیم

بیا دل ببریم و دل ببازیم به هم دوباره

واسه بودن با تو عزیزم دل بیقراره

فقط منو صدا کن تو چشام بازم نگاه من

دل و ارزونی اوردم بگیر و هدیه رو وا کن

فقط منو صدا کن تا بگم برات میمیرم

تا که تو این شب عشق دلت و ازت بگیرم


صدای خنده هامون شیشه غم و شکونده

جمله دوست دارم باز  اینو تا کجا کشونده

بیا باز با هم برقصیم خیلی زود میگذره امشب

شاید تو دو روزه دنیا  نشه  پیدا مثل امشب


بیا لحظه ها ی عمرمون و با هم بمونیم

بیا بگیم بخندیم اخه بابا هنوز جوونیم

بیا دل ببریم و دل ببازیم به هم دوباره

واسه بودن با تو عزیزم دل بیقراره

فقط به من نگاه کن بیا و برس به دادم

فقط به من نگاه کن در قلبت و وا کن

از ته دلت دوباره اسممو بازم صدا کن





           نکته مهم
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


برچسب ها دانلود آهنگ های جدید , دانلود ترانه های جدید , متن و تکست آهنگ های جدید , دانلود آهنگ جدید و شاد فقط به من نگاه کن شایان ولیپور , دانلود آهنگ فقط به من نگاه کن شایان ولیپور , متن آهنگ فقط به من نگاه کن شایان ولیپور , متن و دانلود آهنگ فقط به من نگاه کن شایان ولیپور , متن تکست و دانلود آهنگ فقط به من نگاه شایان ولیپور , دانلود آهنگ جدید و شاد شایان ولیپور به نام فقط به من نگاه کن , دانلود آهنگ جدید شایان ولیپور به نام فقط من نگاه کن , مت آهنگ جدید شایان ولیپور به نام فقط به من نگاه کن , متن و دانلود آهنگ جدید شایان ولیپور به نام فقط به من نگاه کن , متن تکست و دانلود آهنگ جدید شایان ولیپور به نام فقط به من نگاه کن , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ شاد فقط به من نگاه کن از شایان ولیپور , دانلود اهنگ فقط به من نگاه کن از شایان ولیپور , متن آهنگ فقط به من نگاه کن از شایان ولیپور , متن و دانلود آهنک فقط به من نگاه کن از شایان ولیپور , متن تکست و دانلود آهنگ فقط به من نگاه کن از شایان ولیپور ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,366
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,007
  • بازدید ماه : 4,007
  • بازدید سال : 233,870
  • بازدید کلی : 19,888,426
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات