loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1189 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای رضا عباسی به نام " میمیرم " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ میمیرم رضا عباسی - متن آهنگ میمیرم رضا عباسی - متن و دانلود آهنگ میمیرم رضا عباسی - پادشاه دانلود

آهنگ جدید و زیبای رضا عباسی به نام " میمیرم " همراه با متن ، تکست (شعر) اهنگ در ادامه برای بازدید کنندگان گرامی پادشاه دانلود فراهم شده است.

نام آهنگ : میمیرم // خواننده : رضا عباسی

ترانه و آهنگ : نوید جمهور // تنظیم : پازل باند ( علی رهبری ، ارین بهادری)


متن ، تکست (شعر) آهنگ " میمیرم " رضا عباسی


ریشه خشکیده ی دلم انگاری باز با تو جون گرفت

 سختیه راه رسیدن وبا نگاه تو اسون گرفت

 حتی اسمت حتی خیالت دل و میلرزونه

خنده ی اون صورت ماهت منو میخندونه 

میمیرم اگه بری تو از دستم 

مشق منه عهدی که من با تو بستم 

 میمیرم اگه بری  تو از دستم 

مشق منه  عهدی که من با تو بستم


شیشه ی قلب من و ببین  دوباره معلومه اسم تو

 در هر خونه بگی زدم واسه  من نیست هیشکی مثل تو

 هرجا باشی فرقی نداره هستی پیشم

به  تو فکر میکنم  اون لحظه اروم میشم 

میمیرم اگه بری تو از دستم 

مشق منه عهدی که من با تو بستم 

 مییمیرم اگه بری  تو از دستم 

مشق منه  عهدی که من با تو بستم



پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



هندزفری تغییر صدا - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید


لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,645
  • بازدید ماه : 17,115
  • بازدید سال : 182,155
  • بازدید کلی : 19,836,711
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات