loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 995 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گوشی موبایل طرح آیفون 5 با سیستم عامل اندروید

تشخیص این کپی بودن بسیار سخت است!!!

گوشی موبایل طرح  آیفون 5 با سیستم عامل اندروید و CPU چهار هسته ای

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1796.jpg

 

با سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.4

به همراه بلوتــوث 4 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت بیسیم WIFI

دارای سی پی یو 4 هسته ای MTk6589 ویژه نرم افزارهای سنگین

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی حرارتی و کیفیت بدنه عالی

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب با کیفیت 5 مگاپیکسل و قابلیت فوکوس

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

بــــــا تنــهــــا یــــک پنجــــــم هزینـــــــه صـــاحــــب آیفــــون 5 شویــــــد

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک به همراه کاتالوگ

قابلیت نصب کلیه بازی ها و نرم افزار های اندروید و اجرای فیلم ها با کیفیت HD و فول HD

کلیه این گوشی ها قبل از ارسال به طور کامل تست شده و سپس ارسال میگردد همچنین 3 ماه گارانتی تست و تعویض برای این گوشی توسط فروشگاه تضمین میگردد.

 

قیمت : 5,880,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


گوشی 4 سیمکارته X3A Scolor


گوشی 4 سیم كارته X3-A-S_color


/upload/uc_1494.jpg

4 سیم کارت در یک گوشی + دوربین + رادیو + تلویزیون آنالوگ

با منوی فارسی و انگلیــسـی و امــكانـاتی بی نظیر

« مشاهده شبکه های تلویزیون روی گوشی »
 

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 4 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد کامل ، رادیو ، اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا

 

قیمت : 1,690,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید شهاب رمضان به نام دنیا رو با تو دوست دارم همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

تقدیم به همه مادران دنیا

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود اهنگ دنیا رو با تو دوست دارم شهاب رمضان - دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان در باره مادر - متن آهنگ دنیا رو با تو دوست دارم شهاب رمضان - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود این آهنگ را به همه مادران تقدیم میکند .

آهنگ جدید و زیبای " دنیا رو با تو دوست دارم " از شهاب رمضان که همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل دریافت و مشاهده است. 

نام آهنگ : دنیا رو با تو دوست دارم // خواننده : شهاب رمضان

ترانه : سید محمد کاظمی // آهنگ : شهاب رمضان // تنظیم : سیاوش صدری


متن ، تکست (شعر) آهنگ " دنیا رو با تو دوست دارم " شهاب رمضان


از آسمون روی زمین افتادی

یه عمره عاشقی رو یادم دادی

درددلامو از چشام فهمیدی

همیشه بوی گل مریم میدی

وقتی که میخندی همه چی خوبه

حتی روزای خیس و ابری خوبه

وقتی که غمگینی دلم میگیره

از غم تو دنیارو غم میگیره

دنیارو با تو دوست دارم

حال و هواتو دوس دارم

بازم واسم قصه بگو

لالاییاتو دوس دارم

دنیارو با تو دوست دارم

حال و هواتو دوس دارم

بازم واسم قصه بگو

لالاییاتو دوس دارم


کنار تو قده یه اقیانوسم

بدون تو دق میکنم میپوسم

خدا تورو به دنیا ثابت کرده

وقتی بهشتش و به نامت کرده

ببخش اگه یه وقتایی جا موندم

اگه دل نازکت و رنجوندم

ببخش اگه نگاهت و رد کردم

دلت شکست، به خودم بد کردم

دنیارو با تو دوست دارم

حال و هواتو دوس دارم

بازم واسم قصه بگو

لالاییاتو دوس دارم

دنیارو با تو دوست دارم

حال و هواتو دوس دارم

بازم واسم قصه بگو

لالاییاتو دوس دارم




پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



موس بیسیم طرح اپل Apple - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید


لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


عینک پلیس مدل 8417

عیـــنک آفـتـــابی POLICE مـــدل S8417

upload/uc_802.jpg

عینك فـــوق العاده جدیـــد با طراحی مدرن

طراحــــی فــــوق العـــــاده بــــرای ســـــال 2011

جذابیــــت و زیبــــایی حــــق شــــماســت…

فقــط چنــد قدم با جذابیـــت فاصله دارید

از اولـــیـــن كســـانی باشـــید كـــه


این عینــك را امـــتحان می كننــد!!

قیمت : 240,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 19,678
  • بازدید سال : 184,718
  • بازدید کلی : 19,839,274
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات