loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 644 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دستگاه ترک سیگار (الکترو اسموک)

دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک E-Health Cigarette


upload/uc_875.jpg
پدیــــده ای بی نظـــیر برای تــرک سیـــگار در کوتاهتــــرین زمــــــان ممکن

با اســتــــفاده  از  این  وسیــــله  ســـلامتــی را به  خـــود  و  عزیـــزانتان  هدیــــه دهیـد !

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند....

این دستگاه بهترين وسيله براي ترك سيگار می باشد. با استفاده از دستگاه الکترو اسموک E-Health Cigarette شما در کوتاهترین زمان ممکن سیگار را کنار خواهید گذاشت! قابل شارژ و دارای یک سال گارانتی تعویض …
 

 

قیمت : 180,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


لنزهای عکاسی حرفه ای با موبایل

پکیج لنز های عکاسی حرفه ای با موبایل برای غیر حرفه ای ها و حرفه ای ها

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2091.jpg

امروز روز خوش شانسی شماست  زیرا:

لنزهای فیش آی، واید و ماکرویی که ما عرضه می کنیم این امکانات را به سادگی  و بدون نیاز به دانش حرفه ای عکاسی به گوشی های شما اضافه می کند تا بتوانید با موبایل خود عکسهای حرفه ای بگیرید

 

 

باوراین موضوع کمی مشکل میشود اگرببینید با یک گوشی موبایل می توانید عکس هایی آنچنان حرفه ای بگیرید

که از عهده دوربین های پیشرفته ای مانند Canon 5D MarkIII با لنزهای سری L برمی آید.

اما با افزودن این سه لنز کم حجم , کوچک , ارزان و لی با کیفیت میتوانید:

دیگر با دوربین های بزرگ و گرانقیمت خداحافظی کنید!

 

قیمت : 1,820,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


اهنگ جدید و شاد حامد محضرنیا به نام شانس همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

با دو کیفیت از چند سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ شانس حامد محضرنیا - دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام شانس - متن آهنگ شاد و جدید شانس حامد محضرنیا - پادشاه دانلود

دوستداران آهنگ های شاد  و ترانه های مریم حیدر زاده، در این ساعت از پادشاه دانلود آهنگ جدید و شاد " شانس " با صدای حامد محضرنیا را همراه با متن ، تکست (شعر) ان را در ادامه میتوانند مشاهده و دریافت نمایند.

نام آهنگ : شانس // خواننده : حامد محضرنیا

ترانه : مریم حیدرزاده // آهنگ : داود محمدی // تنظیم : کامران میرزایی

میکس : شاهین منصوری و علی درخشنده


متن ، تکست (شعر) آهنگ شانس از حامد محضرنیا


من عجب شانسی آوردم


من عجب شانسی آوردم که تو اون عصر تابستون

تو با اون شال بنفشت

اومدی از خونه بیرون

من عجب شانسی آوردم که تو با یه دنیا جرات

با نگات دادی به چشمام

یه جواب خوب مثبت

من عجب شانسی آوردم تو کنار من نشستی

هر بلایی سرم اومد

گفتی که همیشه هستی

من عجب شانسی آوردم که تورو دوباره دیدم

باورم نمیشه اما من

به آرزوم رسیدم

من عجب شانسی آوردم که تا آخرش می مونی

به تموم دنیا میگم

که تو خیلی مهربونی


واسه من که مرده بودم زندگی تازه شروع شد

با یه لبخند قشنگت

سرنوشتم زیرورو شد

خدا این فرصت خوب و الهی ازم نگیره

هیشکی این شانس بزرگ و

کاشکی دستِ کم نگیره

من عجب شانسی آوردم که تورو دوباره دیدم

باورم نمیشه اما من

به آرزوم رسیدم

من عجب شانسی آوردم که تا آخرش می مونی

به تموم دنیا میگم

که تو خیلی مهربونی

من

عجب

 شانسی

 آوردم

 که تورو دوباره دیدم

باورم نمیشه اما من

به آرزوم رسیدم

من عجب شانسی آوردم که تا آخرش می مونی

به تموم دنیا میگم

که تو خیلی مهربونی


من عجب شانسی آوردم که تورو دوباره دیدم

باورم نمیشه.اما من

به آرزوم رسیدم

من عجب شانسی آوردم که تا آخرش می مونی

به تموم دنیا میگم

که تو خیلی مهربونی

.



دانلود آهنگ شانس از حامد محضرنیا با کیفیت 320


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ شانس از حامد محضر نیا با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



فروش انگشتر ساعتی - کلیک کنید -




براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت  
هر انسانی عطری خاص دارد.... بعضی ادمها عطر خدا دارند... مثل مادر......


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 230,164
  • بازدید کلی : 19,884,720
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات