loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3621 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)


آهنگ جدید رامین بی باک به نام عاشقونه دوست دارم  بهمراه متن ، تکست (شعر) 

با دو کیفیت از چند سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ عاشقونه دوست دارم از رامین بی باک - متن آهنگ عاشقونه دوست دارم از رامین بی باک - پادشاه دالود

پادشاه دانلود برای علاقمندان به رامین بی باک آهنگ جدید این هنرمند را فراه نموده است. آهنگ جدید و زیبا و شاد " عاشقونه دوست دارم " از رامین بی باک که همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل دریافت است. 

نام آهنگ : عاشقونه دوست دارم // خواننده : رامین بی باک

ترانه : مهسا جلالیان // اهنگ : رامین بی باک // تنظیم : سیاوش صدری


متن ، تکست (شعر) آهنگ عاشقونه دوست دارم از رامین بی باک


دلم میخواد همه ازت دور بشن

دلم میخواد فقط تو باشی با من

اینهمه عاشقونه دوست دارم

نمیخوام این حس و ازم بگیرن

میخوام بدونی  قلب من گیرته

عشقی که دارم به تو بی بهونه است

مرتبه زندگی وقتی باشی 

دنیای من دنیای عاشقونه است

دنیای من دنیای عاشقونه است

میخوام نگاهت تنها مال من شه 

میخوام فقط عاشق من بمونی

تموم زندگیت باشم و   

دیگه یه لحظه هم بدون من نتونی

میخوام نگاهت تنها مال من شه 

میخوام فقط عاشق من بمونی

تموم زندگیت باشم و   

دیگه یه لحظه هم بدون من نتونی


من میخونم فکرم و با خیالت 

چیزی بجز عشق تو تو سرم نیست

وقتی میبنیم کنارم هستی انگاری خوابم توی باورم نیست

اونی که عاشقت میمونه منم

بدون تو زندگی سر نمیشه

جوری که فکرشم برات عجیبه دوست دارم دوست دارم  همیشه

دوست دوست دارم همیشه

میخوام نگاهت تنها مال من شه 

میخوام فقط عاشق من بمونی

تموم زندگیت باشم و   

دیگه یه لحظه هم بدون من نتونی




دانلود آهنگ عاشقونه دوست دارم با کیفیت 320
پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود آهنگ از لینک 2
دانلود آهنگ از لینک 3
دانلود آهنگ از لینک 4


دانلود آهنگ عاشقونه دوست دارم  با کیفت 128

پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود آهنگ از لینک 2
دانلود آهنگ از لینک 3
دانلود آهنگ از لینک 4


برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
ما امسال عید نمیخوایم بریم جزایر قناری ... پارسال عید هم نرفتیم ایتالیا... کلا اینجوری هستیم هر سال عید یکی از کشورهای خارجی رو نمیریم.......



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 19,944
  • بازدید سال : 184,984
  • بازدید کلی : 19,839,540
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات