loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3103 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)


http://irani.roozkala.net/upload/uc_1718.gif


گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفون 4S شوید



http://irani.roozkala.net/upload/uc_1717.jpg


گوشی موبایل دو کارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ  دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 174000 تومان







اهنگ جدید علیرضا روزگار و محمد یاوری به نام دل به تو بستم همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ دل به تو بستم از محمد یاوری وعلیرضا روزگار - دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار و محمد یاوری به نام دل به تو بستم  - متن و تکست اهنک دل به تو بستم از محمد یاوری و علیرضا روزگار - پادشاه دانلود

در این ساعت پادشاه دانلود یک آهنگ جدید و زیبا را برای کاربران گرامی فرام نموده است. آهنگ " دل به تو بستم " با اجرای مشترک علیرضا روزگار و محمد یاوری که همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ در ادامه قابل دریافت است.امیدواریم از آن لذت ببرید.

نام آهنگ : دل به تو بستم // خواننده : علیرضا روزگار و محمد یاوری

ترانه ، آهنگ و تنظیم : افشین آذری


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ دل به تو بستم


تو نگاهت همه دنیارو دیدم

 به تو دل بستم تویی عزیزترینم

توی چشمات من به رویا رسیدم

آره تورو دیدم دیگه پسندیدم

این دلم برات میمیره غم نخور

 منو ازین به بعد خسته تر نکن

این دلم برات میمیره پرنکش منو

 ازین که هست دیوونه تر نکن


چرا باور نمیکنی

 که من دل به تو بستم


چرا هرچی میگم نه

 میاری میگی نه اصلا


آخه بگو گناه من چیه دل به تو دادم

تو هرچی بگی هرجا بری عاشقت هستم

چرا باور نمیکنی که من دل به تو بستم

چرا هرچی میگم نه میاری میگی نه اصلا

آخه بگو گناه من چیه دل به تو دادم

تو هرچی بگی هرجا بری عاشقت هستم


من که جز تو کسی رو ندارم

 به چشمای نازت گرفتارم

تو که تو قلب. منی هر روزم

بی تو تنهام واسه تو میسوزم

این دلم فقط برات پر میکشه

هرچقد نه بگی منت میکشه

این دلم جز تو کسی رو نمیخواد

تو خوب میدونی فقط تورو میخواد

چرا باور نمیکنی که من دل به تو بستم

چرا هرچی میگم نه میاری میگی نه اصلا

آخه بگو گناه من چیه دل به تو دادم

تو هرچی بگی هرجا بری عاشقت هستم




دانلود آهنگ دل به تو بستم با کیفیت 320


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود مستقیم از لینک 2

دانلود مستقیم از لینک 3

دانلود اهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ دل به تو بستم با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود مستقیم از لینک 2

دانلود مستقیم از لینک 3

دانلود اهنگ از لینک 4



چای لاغری دکتر سینا - کلیک کنید -



برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


پی نوشت  
زیباترین اسم دنیا میشود اسم من...... وقتی از لبان تو بیرون می اید.....


http://hamkaran.net/upload/uc_1711.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 687
  • بازدید ماه : 20,126
  • بازدید سال : 185,166
  • بازدید کلی : 19,839,722
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات