loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2176 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

تبلت WINTOUCH مدل Q75 
 
 http://irani.roozkala.net/upload/uc_1699.gif
 
 جهان در دستان شما
 
 نسل جدید تبلت های وین تاچ در خانه شما محل کار شما و همراه شما
 

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3
 

http://irani.roozkala.net/upload/uc_1705.jpg
 


 

از لپ تاپ خود چه انتظاری دارید؟
 

این تبلت با وزن پایین و سی پی یو قدرتمند 1.2 و گرافیک و سیستم صوتی قوی به همراه قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم و مودم 3g و همچنین دوربین و سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.3 همه نیازهای عمومی شما به لپ تاپ را در خود جای میدهد.هزینه بسیار پایین در کناز وزن پایین تر از مزایای تبلت ها نسبت به کامپیوتر های همراه است.
 

قابلیت اتصال به کیبرد و ماوس این تبلت را قادر میسازد تا همانند یک نوت بوک بتوانید از آن استفاده کنید.همانطور که میدانید هم اکنون هزاران نرم افزار برای این ورژن از اندروید ساخته شده نرم افزار های آفیس ,ادوب,فتوشاپ,فلش ,پی دی اف و ... همگی در این تبلت ها قابل اجرا میباشد.

وزن پایین و قابلیت تاچ بالا به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های وین تاچ بهترین ابزار برای انواع بازی های رایانه ای شما و فرزندتان باشد.
 


 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین هزینه پستی به رایگان توسط فروشگاه پرداخت خواهد شد 
 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفنهای 01112223344 و یا 09334721214 تماس حاصل فرمائید
 

قيمت در سراسر ایران فقط : 390000 تومان
 
 
  





راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ خراب از سینا حجازی - دانلود اهنگ جدید سینا حجازی به نام خراب - متن و تسکت آهنگ خراب از سینا حجازی - پادشاه دانلود
در این ساعت یک آهنگ جدید از سینا حجازی به نام " خراب " را به همراه متن ، تکست (شعر) ان برای شما ااده نموده ایم. آهنگ " خراب " از سینا حجازی در دو کیفیت و از چندین سرور اماده شده تا مشکلی از بابت خرابی احتمالی لینک ها در دریافت اهنگ وجود نداشته باشد.
نام آهنگ : خراب // خواننده : سینا حجازی

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.
متن ، تکست (شعر) آهنگ خراب از سینا حجازی
همش غم بود میدونم...
ولی من عاشقش بودم...
می گید کم بود می دونم...
ولی من عاشقش بودم...
می گفتین با یکی دیگست...
چشاتو یکمی وا کن...
می دونم...میدووونم..ولی من عاشقش بودم...
اخه وقتی که میخندید...
دلم به خنده هاش خوش بود...
به من هم زندگی میداد...
همون که منو می کشت بود...
اون نمیدید منو اما...
من خراب دیدنش بودم...
اون مست شراب بودن...
من مست بوی تنش بودم...
باهام بد بود میدونم...
باهام بد کرد میدونم...
تمام عمر من انگار...
محو ندیدنش بودم...


پخش آنلاین و دانلود آهنگ خراب با کیفیت 320 از لینک 1
 دانلود مستقیم  آهنگ خراب با کیفیت 320 از لینک 2
 دانلود مستقیم آهنگ خراب با کیفیت 320 از لینک 3
 دانلود آهنگ خراب با کیفیت 320 از لینک 4


پخش انلاین و  دانلود آهنگ خراب با کیفیت 128 از لینک 1
دانلود مستقیم آهنگ خراب با کیفیت 128 از لینک 2
دانلود مستقیم آهنگ خراب با کیفیت 128 از لینک 3
دانلود آهنگ خراب با کیفیت 128 از لینک 4


برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
تو همان شقایق معروف شعر سهرابی... تا تو هستی زندگی باید کرد....



/upload/uc_1578.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,801
  • بازدید ماه : 15,271
  • بازدید سال : 180,311
  • بازدید کلی : 19,834,867
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات