loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2535 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)


http://irani.roozkala.net/upload/uc_1718.gif


گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفون 4S شوید



http://irani.roozkala.net/upload/uc_1717.jpg


گوشی موبایل دو کارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ  دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 174000 تومان






ORIFLAME MAXILIPGLOSS

http://hamkaran.net/upload/uc_1597.gif

 رویایی که به واقعـیت پیوسـت

بدون نیاز به جراحی و هزینه های گزاف

لــب هــای خود را برجــستـه کنــید!

در کمتـر از 5 دقـیقـه لب هـایی برجستـه و زیبا داشـتــه باشـید

لبخندی زیــبا را بـه خود و همــگان هدیـــه کنیـــد

با مجوز بهداشت جـمـهوری اسلامــی ایــران

با برند محبوب سوئدی اوریف لیــم

Oriflame MaxiLip Gloss

http://hamkaran.net/upload/uc_1596.jpg
 

تکنولوژی دوکاره:
/upload/uc_1517.jpg اینستاپلامپ-تحریک و حجم دهندگی لب ها
/upload/uc_1517.jpg اینستاپلامپ تکنولوژی جدیدی است که خاصیت برجسته کنندگی لب ها را تقویت میکند و به گردش سلولی کمک میکندتا بلافاصله خاصیت برجستگی ایجاد شده و برای چند ساعت ماندگار بماند
 


قیمت در سراسر ایران فقط : 12900 تومان

 







موسیقی فیلم لبه تاریکی اثر هاوارد شور به همراه بررسی کوتاه فیلم

راهنمای جستجو : دانلود موسیقی - دانلود موسیقی فیلم و سریال - دانلود موسیقی فیلم های خارجی - دانلود موسیقی فیلم لبه تاریکی اثر هاوارد شور- موسیقی متن فیلم لبه تاریکی اثر هاوارد شور - بررسی کوتاه فیلم لبه تاریکی - معرفی هاوارد شور - پادشاه دانلود

برای دوستداران موسیقی متن فیلمها ، مخصوصا فیلمهای خارجی در این ساعت اثری از هاوارد شور را راهم نموده ایم. موسیقی فیلم زیبا و به یاد ماندنی لبه تاریکی به کارگردانی مارتین کمپیل به همراه بررسی کوتاه فیلم و سازنده موسیقی ان در ادامه فراهم شده است.


درباره فیلم لبه تاریکی

داستان فیلم در مورد توماس کریون کارآگاه پلیس شهر بوستون است. دختر او توسط افرادی ناشناس کشته می‌شود. توماس با این گمان که جنایتکاران قصد کشتن او را داشته و به اشتباه، دخترش را به قتل رسانده‌اند، در صدد برمی آید که قاتلان را شناسایی کرده و به سزای اعمالشان برساند. او با ورود به دنیای دخترش و آشنا شدن با دوستان او، درمی یابد که با گروه‌هایی همکاری می کرده که قصد افشای فعالیت‌های مخرب هسته‌ای ایالات متحده آمریکا در یکی از شرکت‌های بزرگ را داشته‌اند...


لبه تاریکی محصول مشترک سال ۲۰۱۰ سینمای آمریکا و انگلستان بر اساس سریال موفق انگلیسی دهه ۱۹۸۰ به همین نام ساخته شده که در ایران هم پخش شده است. هم سریال و هم فیلم لبه تاریکی را مارتین کمپبل کارگردانی کرده‌اند. ویلیام موناهان و اندر بوول فیلمنامه را بر اساس فیلمنامه اصلی تروی کندی مارتین نوشته‌اند. هزینه تولید فیلم ۶۰ میلیون دلار و فروش آن در سینماهای دنیا ۸۰ میلیون دلار بود که ۴۳ میلیون دلار آن در آمریکا و کانادا به دست آمد. مل گیبسون در نقش توماس کریون، ری وینستون در نقش داریوش جدبر، دنی هیوستن در نقش جک بنت، بویانا نوواکوویچ در نقش اما کریون دختر توماس، شاون رابرتس در نقش برنهام و دنیس اوهارا در نقش مور در این فیلم بازی کرده‌اند.. مل گیبسون که پس از بازی در فیلم نشانه‌ها برای مدت هشت سال بازیگری را کنار گذاشته بود با لبه تاریکی بار دیگر به جلوی دوربین سینما بازگشته و نقطه قوت اصلی فیلم هم بازی درخشان او در نقش خود است. نوواکویچ بازیگر بوگسلاوی الاصل که از هفت سالگی در استرالیا بازی می‌کند هم برای بازی در نقش اما نامزد جایزه بهترین بازیگر زن سال استرالیا شد.


گراهام کینگ و تیم هدینگتون تهیه کنندگان لبه تاریکی بوده‌اند. موسیقی متن لبه تاریکی اثر هوارد شور آهنگساز کانادایی است که موسیقی حماسی و ارکستری مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را ساخته است. فیل مهوکش مدیر تصویربرداری، استوارت بایرد تدوینگر، پم دیکسون و کارولین پیکمن انتخاب بازیگران و تعیین نقش‌ها، توماس سندرز مجری طرح، گرگ بری، مارک ساترلی و سوزان وکسلر کارگردان هنری و جی هارت طراح صحنه فیلم بود اند.

کمی در باره کارگردان فیلم لبه تاریکی

مارتین کمپبل کارگردان نیوزیلندی این فیلم متولد سال ۱۹۴۳ است. در سی سالگی اولین فیلم خود را در کشورش کارگردانی کرد و در سال ۱۹۹۸ فیلم نقاب زورو را با بازی آنتونیو باندراس و کاترین زتا جونز ساخت. کمپبل برای این فیلم نامزد جایزه اسکار و گوی طلایی شد و به شهرت و اعتبار سینمایی رسید. این سینماگر نیوزیلندی دو قسمت از فیلم‌های جیمز باند را هم کارگردانی کرده است. در کارنامه شغلی او کارگردانی ۲۹ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ثبت شده است. فیلم اکشن کوهنوردی حد عمود (۲۰۰۰)، فراسوی مرزها (۲۰۰۳)، فیلم ابرقهرمانی فانوس سبز (۲۰۱۱) و کاپیتان (۲۰۱۲) از موفق ترین آثار اوست.

درباره آهنگساز فیلم لبه تاریکی

هاوارد لزلی شور (به انگلیسی: Howard Leslie Shore)‏ (زاده ۱۸ اکتبر ۱۹۴۶) آهنگ ساز برجسته کانادایی است که چندین جایزه اسکار، گرمی و گلدن گلوب را در کارنامه دارد و از آهنگسازان موفق و مشهور سینماست.وی تا کنون اهنگ سازی بیش از ۴۰ فیلم را بر عهده داشته است که مهمترین و معروف ترین آنها سه گانه ارباب حلقه‌ها اثر استاد تالکین، به کارگردانی پیتر جکسون بوده و سه جایزه اسکار را برای وی به همراه داشته است. هاوارد بیشترین همکاری را با دیوید کراننبرگ داشته و در اغلب اثار این کارگردان حضور داشته است.


هاوارد در کارنامه خود سه جایزه آکادمی (اسکار)، دو جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه گرمی دارد . آهنگ‌سازی فیلم رفتگان نیز از اثار این آهنگ ساز بوده است. وی آهنگ‌سازی سه فیلم هابیت (اثر دیگری از تالکین) که در سال ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ اکران می‌شوند را نیز بر عهده دارد.



قطعات منتخب برای باز شدن نیاز به پشورد ندارند


دانلود قطعه منتخب از لینک 1


دانلود قطعه منتخب از لینک 2



دانلود کل البوم از لینک 1


دانلود کل البوم از لینک 2


پسورد برای البوم ها :     www.soundtracks.ir




تبلت WINTOUCH مدل Q73 ،زیبا  و کارامد _ کلیک کنید



برای اطلاع از موسیقی و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
عشق یعنی به یکی اختیار بدی که نابودت کنه... ولی اطمینان داشته باشی که اینکارو نمیکنه......!!!



http://irani.roozkala.net/upload/uc_1719.gif         http://hamkaran.net/upload/uc_1598.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 230,117
  • بازدید کلی : 19,884,673
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات