loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 789 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ من تو فکرم از کیان مقدم - دانلود اهنگ جدید کیان مقدم به نام من تو فکرم - متن تکست و دانلود اهنگ من تو فکرم از کیان مقدم - متن اهنگ من تو فکرم از کیان مقدم - متن و دانلود اهنگ من تو فکرم از کیان مقدم - پادشاه دانلود
برای این ساعت یک اهنگ جدید و زیبا را برای کاربران گرامی پادشاه دانلود فراهم نموده ایم. آهنگ من تو فکرم با صدای کیان مقدم که همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ اماده دریافت است. بازدید کنندگانی که به ترومپیت و صدای ان علاقه دارند حتما این اهنگ زیبا را بشنوند.
نام آهنگ : من تو فکرم // خواننده : کیان مقدم 
ترانه : مهلا سلیمانی // آهنگ : کیان مقدم
تنظیم: رضا تاخبخش // ترومپت : علیرضا میراقا // میکس: حمید رضا اداب

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن ، تکست (شعر) آهنگ من تو فکرم از کیان مقدم



من به تنهایی تو مشکوکم وقتی که با هر کسی میخندی

وقتی بارون رو تنت میباره زیر بارون چترتو میبندی

من به تنهایی تو مشکوکم آخه شبهارو تا صبح بیداری

خیلی کارات مثل رفتار اونه مثل اون قهوتو تلخ دوست داری

گاهی وقتا از خودم میپرسم شاید از عشق توئه  بیمارم

تو خیالتو جمع هر کاری کنی من دیوونه تو رو دوس دارم

میدونی که نگران میشم حتی وقتی  که نشستی پیشم

وقتی بی حوصله و غمگینی تو نمیفهمی چه حالی میشم

من به تنهایی تو مشکوکم ولی تا کی هر جا دنبالت بیام

من تو عشق بی منطق و بی رحمم تو رو تنها واسه خودم میخوام

من به تنهایی تو مشکوکم اما تو از دست من دلگیری

وقتی تو بغلم میخوابی نمیدونم تو به چه فکری میری

گاهی وقتا از خودم میپرسم شاید از عشق توئه  بیمارم

تو خیالتو جمع هر کاری کنی من دیوونه تو رو دوس دارم

میدونی که نگران میشم حتی وقتی  که نشستی پیشم

وقتی بی حوصله و غمگینی تو نمیفهمی چه حالی میشم



پخش آنلاین و دانلود اهنگ از لینک 1

دانلود مستقیم آهنگ از لیک 2

دانلود اهنگ از لینک 3


برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
قانون چهارم نیوتن : خارش در یک نقطه از بدن با میزان دسترسی به آن نقطه نسبت عکس دارد.....!!!!




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,074
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,262
  • بازدید ماه : 18,732
  • بازدید سال : 183,772
  • بازدید کلی : 19,838,328
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات