loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2249 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

 سری کامل مجموعه - 80 درس آموزشی - بیش از 40 ساعت آموزش ! از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته  برترین و کامـل ترین مجموعـه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی اسـت کـه حقیقتـاً نیـاز زبان آمـوزان به استاد و کـلاس را به طور کامل برطرف می‌کند

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15800 تـومـان
    


آموزش اینترنت به زبان بسیار ساده از مبتدی تا پیشرفته برای تمام افرادی که تازه قصد کار و آشنایی با اینترنت را دارند !

  

 

آموزش جدید روش های بستن شال و روسری"مجموعه بی نظیر آموزشی ویژه تمام خانم های خوش سلیقه ایرانی کاملا جدید مطابق جدیدترین مدهای سال 91 حتما شما هم از روش یكنواخت بستن شال خود خسته شده اید!

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 6500 تـومـان
    


ويندوز اكسپرو xpro 2.5

نسخه اصلي

نصب خودكار تمامي درايور هاي سيستم شما

به همراه نصب خودكار نرم افزار هاي جانبي به انتخاب شما 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 8000 تـومـان
    

اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پری پری بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تمست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ پری پری از علیرضا روزگار - متن و تکست اهنگ پری پری از علیرضا روزگار - متن و دانلود اهنک پری پری از علیرضا روز گار - پادشاه دانلود

اگر از دوستداران آهنگ های شاد و ریتمیک هستید این پست از پادشاه دانلود شما را راضی خواهد نمود . اهنگ جدید پری پری با صدای علیرضا روزگار که شاد اجرا شده است را بهمراه من ، تکست (شعر) این اهنگ در ادامه قابل دریافت است. تنظیم این آهنگ از مهدی احمد وند میباشد.

نام اهنگ : پری پری // خواننده : علیرضا روزگار

ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار // تنظیم : مهدی احمد وند


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ پری پری از علیرضا روزگار



کسی که من دوسش دارم دوسم نداره

پری پری

یه جورایی سر به سر دلم میزاره

پری پری


میدونه من عاشقمو همش میخوامش

پری بازم داغ توی این دلم میزاره

پری پری

ببین دوسم نداره

پری پری

آره دوسم نداره



دوستم نداره من دلم باهاشه

اسیر خنده هاشه

کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه

دوستم نداره من دلم باهاشه

اسیر خنده هاشه

www.dlking.ir

کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه

دلم گرفته از نا مهربونیش

عمری نشستم پای بد و خوبیش

www.dlking.ir

اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش

با یکی دیگست ولی هنوز می پامش

اون منو برده از یاد میدونم

هستیمو داده بر باد میدونم


دلم گرفته از نا مهربونیش

عمری نشستم پای بد و خوبیش

اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش

با یکی دیگست ولی هنوز می پامش

اون منو برده از یاد میدونم

هستیمو داده بر باد میدونم



پخش آنلاین و دانلود اهنگ از لینک 1


دانلود مستقیم از لینک 2


دانلود اهنگ از لینک 3


نسخه اصلی ویندوز اکسپرو - کلیک کنید-


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


پی نوشت  
ماه من ، نماز آیات میخوانم وقتی گرفته ای......!!!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1391/12/23 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 19,810
  • بازدید سال : 184,850
  • بازدید کلی : 19,839,406
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات