loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 993 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید هومن سزاوار به نام سوختم و چیزی نگفتم همراه متن ، تکست(شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - تکست و شعر ترانه های جدید - دانلود اهنگ جدید سوختم و چیزی نگفتم از هومن سزاوار - دانلود اهنگ جدید هومن سزاوار به نام سوختم و چیزی نگفتم - متن و تکست اهنگ سوختم و چیزی نگفتم از هومن سزاوار - متن تکست و دانلود اهنگ سوختم و چیزی نگفتم از هومن سزاوار - پادشاه دانلود

در این ساعت از پادشاه دانلود ، اهنگ جدید و زیبایی از هومن سزاوار به نام سوختم و چیزی نگفتم را برای شما دوستان و کاربران گرامی اماده کرده ایم. به همراه لینک دانلود متن، تکست (شعر) این اهنگ را هم فراهم نموده و برای شما قرار داده ایم تا از آن لذت ببرید.

نام اهنگ : سوختم و چیزی نگفتم // خواننده : هومن سزاوار

ترانه : مریم ذاکری // اهنگ : هومن سزاوار // تنظیم : مسعود جهانی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن، تکست (شعر) اهنگ سوختم و چیزی نگفتم


نمیدونم چشام امشب به روت وا نیست -- یا که دنیا دیگه اندازه ی ما نیست

همونی که می گفت نباشه می میره -- حالا می بینی حتی بی تو تنها نیست

.

سوختم و چیزی نگفتم

تو به چشمتم نیومد

من دیگه بسه برام

من تحملم سر اومد

گفتی و سکوت کردم

رفتی و نگاه کردم

تو که تقصیری نداشتی

خودم اشتباه کردم

www.dlking.ir

رفت و پاک کرد ردِپام و از تو قلبش خیلی آسون -- حتی از تو خاطرش برد که دوسش دارم فراوون

دیگه حتی وقت بارون -- حس نمی کنه که نیستم

اون قدم میزنه بی من! من بیاد اون نشستم

www.dlking.ir

سوختم و چیزی نگفتم

تو به چشمتم نیومد

من دیگه بسه برام

من تحملم سر اومد

گفتی و سکوت کردم

رفتی و نگاه کردم

تو که تقصیری نداشتی

خودم اشتباه کردم



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

سوختم و چیزی نگفتم

 

کیفیت 320

سوختم و چیزی نگفتم

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

سوختم و چیزی نگفتم

 

کیفیت 320

سوختم و چیزی نگفتم

 برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود لطفا +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید

پی نوشت  
همیشه فکر میکردم چون گرفتارم به خدا نمیرسم...
حالا فهمیدم چون به خدا نمیرسم... گرفتارم....!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 19,456
  • بازدید سال : 184,496
  • بازدید کلی : 19,839,052
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات